

Educația este un domeniu deosebit de dinamic, iar provocările ivite obligă la atitudini sau abordări reflexive responsabile și în cunoștință de cauză. De multe ori, provocările practice depășesc presupozițiile teoretice – clasice sau mai noi – și, de aceea, revizuirile sau resemnificările ideatice devin obligatorii. Volumul pune laolaltă, integrează și valorizează o multitudine de perspective recente atât prin abordări teoretice „clasice”, de tip academic, cât și prin poziționări libere, expozeuri eseistice, construcții deductive, reprezentări sau opinii exprimate în ultimii ani în interviuri, confesiuni, „povești de viață”. Toate aduc însă contribuții importante la teme de actualitate în educație: justificarea și funcționalitatea unei pedagogii digitale, statutul și căile de implementare ale învățământului dual, noi competențe care ar trebui asumate de profesori, influența gadgeturilor în dezvoltarea tinerilor, statutul profesorului debutant, rolul spiritualității în structurarea personalității, „epopeea” generării, asumării și implementării noilor legi ale educației.
Aprecierea ta pentru recenzie nu a putut fi trimisa
Reclama un comentariu
Raport trimis
Reclamatia tau nu a putut fi trimisa
Scrie-ti recenzia
Recenzia a fost trimisa
Recenzia ta nu a putut fi trimisa