Marketingul inovatiilor in retail

Marketingul inovatiilor in retail
Marketingul inovatiilor in retail
Dimensiune
130x200
Număr pagini
219
Editura
Pro Universitaria
Anul publicării
2021
Marketingul inovatiilor in retail
Săniuță Adina
Grabestete! doar 11 produse in stock.
38,90 lei
Include TVA
In stoc

Descriere

Lucrarea ,,Marketingul Inovațiilor în Retail” evidențiază o structură logică, fiind dezvoltată în mod cuprinzător de la general spre particular.

Concentrându-se asupra abordării marketingului inovației în contextul general de dezvoltare a domeniului și mai ales a societății bazate pe cunoaștere, autoarea evidențiază locul inovației în cadrul evoluției marketingului contemporan. Demersul autoarei este unul deosebit de atent structurat și de detaliat, evidențiindu-se diferite tipuri de inovare, rolurile personalului din organizații care se confruntă cu diferite aspecte, procese și probleme legate de inovație (activatori, căutători, creatori, dezvoltatori, executori, moderatori), cât și tipurile de inovații la care recurg companiile: inovația de produs, de proces, de marketing, specifică organizației, de susținere, disruptivă, sistemică.

Produse similare

   

Comentarii (0)