Modele statistice de analiza a pietei de media din Romania

Modele statistice de analiza a pietei de media din Romania
Modele statistice de analiza a pietei de media din Romania
Număr pagini
232
Editura
Pro Universitaria
Anul publicării
2021
Modele statistice de analiza a pietei de media din Romania
Cristina Burlacioiu
Grabestete! doar 11 produse in stock.
41,90 lei
Include TVA
In stoc

Descriere

In contextul in care publicitatea se dezvolta tot mai mult, puternic influentata de digitalizare si schimbarile tehnologice, iar bugetele raman sub presiune pe o piata din ce in ce mai concurentiala, este de dorit din ce in ce mai mult sa se cunoasca efectul fiecarui leu investit in media asupra indicatorilor marcii. In acest sens, lucrarea ofera, printr-o serie de modele statistice, o analiza a intregii piete de media din Romania intr-o abordare complexa si inovativa a problematicii.

Cercetarea a urmarit analizarea cantitativa a pietei de media din Romania, dar si a altor tari europene pentru a determina contextul pozitionarii actuale si a perspectivelor Romaniei ca urmare a exemplului celorlalte economii mai dezvoltate.

La nivel de marca, prin multitudinea de modele statistice aplicate (corelatii, regresii, ACP, clustere) s-a determinat efectul pe care il are media (prin bugetul investit, tipul de media ales, mixul folosit) asupra indicatorilor de marca (notorietate si utilizare).

Produse similare

   

Comentarii (0)