
- Autor
- Septimiu Chelcea
- Dimensiune
- 170x240
- Număr pagini
- 302
- Editura
- Pro Universitaria
- Anul publicării
- 2021
Publicarea după aproape zece ani a unei a doua ediţii a lucrării Psihosociologia publicităţii. Despre reclamele vizuale presupune, ba chiar impune, revizuirea textului. Ritmul cunoașterii în toate domeniile este accelerat: se conturează mereu teorii noi, sunt avansate ipoteze și se difuzează prin cărţi și reviste de specialitate pe suport hârtie sau online o multitudine de fapte de observaţie și rezultate ale experimentelor știinţifice. Este aproape imposibil pentru un singur om să cuprindă universul cunoașterii. Ce putem spera este să ne facem o imagine fragmentară cât mai clară despre domeniul nostru de cercetare, dar niciodată nu o cuprindere deplină a lui.
Aprecierea ta pentru recenzie nu a putut fi trimisa
Reclama un comentariu
Raport trimis
Reclamatia tau nu a putut fi trimisa
Scrie-ti recenzia
Recenzia a fost trimisa
Recenzia ta nu a putut fi trimisa