Psihosociologia publicitatii

Psihosociologia publicitatii
Psihosociologia publicitatii
Dimensiune
170x240
Număr pagini
302
Editura
Pro Universitaria
Anul publicării
2021
Psihosociologia publicitatii
Septimiu Chelcea
Grabestete! doar 11 produse in stock.
50,40 lei
Include TVA
In stoc

Descriere

Publicarea după aproape zece ani a unei a doua ediţii a lucrării Psihosociologia publicităţii. Despre reclamele vizuale presupune, ba chiar impune, revizuirea textului. Ritmul cunoașterii în toate domeniile este accelerat: se conturează mereu teorii noi, sunt avansate ipoteze și se difuzează prin cărţi și reviste de specialitate pe suport hârtie sau online o multitudine de fapte de observaţie și rezultate ale experimentelor știinţifice. Este aproape imposibil pentru un singur om să cuprindă universul cunoașterii. Ce putem spera este să ne facem o imagine fragmentară cât mai clară despre domeniul nostru de cercetare, dar niciodată nu o cuprindere deplină a lui.


Produse similare

   

Comentarii (0)